vrijdag 29 april 2016

DAG 7 – CELEBRATION, LUIEREN, SHOPPEN EN EEN LEKKERE AFSLUITING

Vandaag begon de dag met een ontbijtje op ons eigen terras. Na het ontbijt kruipen we in de auto en rijden we naar Celebration, het ‘perfecte’ Disney stadje. We parkeren de auto en gaan
eerst een lekkere koffie bij de Starbucks halen. Deze drinken we lekker in de schaduw op in de schommelstoelen aan het meer. Als we die op hebben lopen we de trail om het meer heen. Helaas zien we geen alligator, maar wel eekhoorns, aningha’s, white herons, een blue jay en schildpadden. En het is een prachtige wandeling. We rijden na een bezoek aan de Publix weer terug naar de villa, waar we een paar uurtjes lekker in de zon en in het zwembadje liggen. We Skypen nog wat met oma en aan het eind van de middag gaan we naar Lake Buena Vista Factory Stores, een outletmall waar we nog niet eerder geweest zijn. We vinden deze wel duidelijk minder dan de Premium outlets, maar we slagen toch best goed bij o.a. de Aeropostale en Converse. En nog
belangrijker; we kopen een koffer! Er moeten namelijk aanzienlijk meer kleren mee terug dan er heen gingen. Het lijkt te gaan onweren om 7 uur, maar dit blijkt onze magen te zijn! We hebben behoorlijke trek gekregen en we rijden naar Bahama Breeze. Dit is een soort Caribisch restaurant die nog op de bucket list stond. En ik moet zeggen; het kan wel eens een van onze favorieten worden. We hebben echt heerlijk gegeten! Lekkere visgerechten, burgers, ribs en curries. Voor ieder wat wils. En de ambiance is ook wel grappig. Ze creëren een soort Caribische sfeer met muziek en meubilair. We sluiten de dag af met een spelletje en een drankje op het pooldeck van de villa. Het lijkt iedere dag overigens steeds wat warmer te worden dan de dag er voor. Vandaag was het echt flink warm, maar daar klagen wij niet over. Morgen wordt een speciale dag voor Iris, maar hierover morgen meer… Oh ja, en bedankt voor de leuke reakties op het blog. Dit maakt het bloggen zo veel leuker!

1. Lake buena vista outlet kun je eigenlijk niet vergelijken met een Premium outlet. Laatst genoemde zijn veel groter. Maar ach, je moet 't een keer gezien hebben.
    Bahama Breeze is idd een toppertje.
    Have fun!

2. De ideale vakantiedag! Ik heb voor onze vakantie in juli precies zo'n zelfde dag in de planning!

3. Oo maak ons gek lekker gegeten bij de bahama breeze!!!
    Ja die staat ook bij ons op het favorieten lijstje.
    Een lekkere vakantie dag shoppen en zonnen.

4. Wat een heerlijke dag, shoppen, zonnen, lekker eten. Helemaaaaaaaal niet jaloers hoor ;-)

5. Toch ook een keer Bahama breeze gaan proberen, wat een lekkere vakantiedag!!

6. Zo leuk, Celebration! Lekker in de schommelstoelen aan het meer, en met een Starbucks koffie, heerlijk. En ja, Bahama Breeze hebben wij vorig jaar ook ontdekt, mjammie.

7. Wat een leuk verslag....en wat een weer!!!
    Veel plezier!!

8. Nou ja zeg, je hele blog gemist. Geeft niet ik heb lekker in 1 keer alles gelezen vandaag en genoten. Wat een heerlijk weer hebben jullie. Dat moet extra leuk zijn met de kou die we nu hier hebben hahahaha. Celebration is echt mijn favoriete plekje daar, ook super leuk om fietsen te huren overigens. En maak me maar gek met Bahama Breeze, hhmmmmmm die paella daar is super lekker.
    Have Fun!!

9. Celebration is altijd leuk en Bahama Breeze hmmmmmm

10. Mooie foto's gemaakt van een aantal dieren in Celbration. Het blijft een leuk plaatsje.